På landet!

Hann att få in 3 bilder iaf......   Innan jag var tvungen att göra något annat!


  
Vicke och Simon har fått en liten trädgårdsmöbel av mormor och morfar/farmor och farfar. Och här provsitter dom för första gången.
 
En onsdagkväll för lite sen var jag lite väl inne i ett avsnitt av Grey´s och märkte inte att Simon somnade på golvet...... Vad kan jag säga? Det är ett himla bra program!!!!! Och skönt att pojken sköter sig själv!

 
Tack snälla Emeli för jag fick stjäla lite syren av dig, det blev väl fint!

I helgen befinner jag mig på landet. Så himla lugnt och skönt det är här.. Sitter för tillfället i brorsans kök och blickar ut över hagen och skogen mm, vackert! Grönt och fint! Freddan är i skärgården den här helgen så då flyttade Simon och jag ut hit. Var fyllechaffis igår åt mamma, pappa, farbror Bengt och faster Eva.. Fast dom var inte fulla, dom skötte sig bra ;-)
Idag tror jag att jag ska chocka Fredrik (och mig själv) och tvätta bilen, både in och utvändigt.. Kanske springa en sväng, om jag vågar för dom där vildsvinen som har onda ögat till mig, hehe*

Kan ju inte längre säga att det är lungt och fridfullt p landet förresten. Viktor och Simon har upptäckt attdom får leka med varann idag igen och är redan i full gång. Eggar varandra skapligt!

Nu ska jag nog gå och plocka fram lite frukost, magen skriker.... Puss sålänge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0