Allå*

Hej!!!
Idag är jag på så bra humör!!! Började dagen med en långfika på sandelius med mamma, Ia, Fredrik och Micke!
Sen hem och städa lite för att nu sitta och invänta kvällen. Vi ska gå ut och festa ikväll!!!!
Johanna, Emeli, Sofie och jag. Emma skulle ha följt med oxå men hon är tyvärr sjuk. Himla osis!!! Vi kommer sakna dig men det är ju en bra anledning att snart gå ut igen!!

Vi ska käka lite hemma hos mig först, sen buss (!!!!!) in till stan för att bowla och sen blir det utgång nånstans.
Det var verkligen år och dar sen jag var istan och festade så det ska bli skoj.. Kommer att känna mig allmänt bortkommen men men..

Imorgon blir det rotmos hos mammsen!!! *mums*

Syster yster är ju hemma så i veckan har jag umgåtts med henne så mycket som möjligt.
Arvid har legat på sjukhus men är äntligen hemma och mår bra igen!!!! Ska gosa med honom imorrn om Ia släpper honom. Idag är första gången hon får se honom, han blir 4 veckor imorgon.

Hörs igen, puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0