Lite sent inlagt.......

Den här veckan tror och hoppas jag blir en himla bra vecka!!!

Första anledningen är att min kära syster kommer hem!!! Hon ska visst hem för att titta på Arvid. Men bara titta då, jag tror inte att jag släpper honom, eller Kotte Karlsson! Vicke har ett nytt smeknamn, det betyder Karlsson på taket. Kotte=Helikopter

Sen ska jag å klippa mig idag och blir inte det bra så blir ju hela veckan förstörd!! TRÄNA ikväll då Emeli!
Sen har jag massa saker inplanerat nästan varje dag och på lördag ska jag äntligen gå ut!!!!!!!! Nu jäklar får ingen bli sjuk!!!!!! Dödsfall är enda ursäkten att inte följa med. (Slutar väl med att jag blir sjuk igen bara för det)
På torsdag sa jag och röntga mig igen för njursten, hoppas dom är borta nu. Jag har mått bra sen dom opererade iaf!

Nu ska jag äta lite frukost.. Ha det så bra så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0