Måndag igen då*

Hej o hallå!!!!!!!!!!

Äntligen har jag fått träffa Lisa!!! Och Hans, han verkade jättegullig, det lilla jag hann med att träffa honom innan han, precis som Freddan gör, tog en tidning och gick till DET rummet!! *hihi* Simon fick en jättefin present, Bamsekläder! Tack snälla*

Igår åkte Fredrik, Simon och jag till stan..
Ojojoj vad vi handlade. 2 barstolar till köket, träningskläder, presenter o dylikt till Simon, en jacka till mig, ett par skor till mig och ett par stövlar till Simon.
  

Idag ska jag gå ut och gå med Hilma och Johanna, sen ikväll, HÅLL I ER NU, ska Emeli och jag till gymmet! Jajjamen ni läste rätt!!!! Vi ska börja ett nytt liv, eller nåt. Bli duktiga och börja träna iallafall. Vi har ju varsin klänning att komma i till Emma och Rickards bröllop i sommar och sen om det skulle vara bra väder och man skulle vilja ta sig ett dopp i sommar, UTAN långbyxor och långärmat!!!! Vi är så taggade och vill verkligen det här nu. Känns skönt att ha nån att gå med som peppar en när man är lite trött och som får en att gå dit!

På onsdag fyller min lilla bebis 1 år! Jag fattar inte att han redan är ett år!
Det har gått så fort och jag minns ingenting.
 
(Vi köpte även en hundkort till Salomon, men Simon var ju tvungen att prova han med, hajen är dock Simons)
Vill inte börja jobba än, trivs bra med att vara mammaledig. Så om nån vill donera lite pengar så jag kan vara hemma tills efter sommaren så ska jag väl inte tacka nej... ;-)

Puss på er*

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ni är duktiga, det kommer att gå jättebra på gymmet! Ses där! Puss emma

2009-03-09 @ 12:59:19
Postat av: Ia

Gud han är väl för söt lilla Simon. Man vill ju bara krama på´n! Han passar bra i hundkorgen tycker jag! PUSS!

2009-03-12 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0