Ojojoj vad tid det tog*

Ojojoj vad dagarna flyger förbi!!!!
Helgen var jättebra!!! Massor av gratulationer, presenter, mycket god mat och trevligt sällskap!
Hade lite kompisar här på dagen, sen kom familjen som tog med mig ut på middag och bowling!
Jag vann självklart!!!!!!!!!!!!!!
    

Världens skönaste skor har man iallafall när man bowlar!!!


Söndagen blev också en bra dag, på 2 sätt. Jag hade middag här hemma för familjen och sen så föddes ju Lillebror!!!! Brorsan andra grabb! Sååååå söt så jag vill äta upp honom! Arvid ska den lilla krabaten heta!



I veckan var Emeli och Isak här en sväng. Isak blev lite trött och fick låna min säng. Såå söt!
 


Njursten....


Idag ska jag iväg och jobba på en bekants 60-årsfest.. (servera) Han är en av dom som lagade maten på vårt bröllop, så jag hjälper honom gärna + att jag tycker det är skoj att få servera ibland.. Det blir ju inte så ofta längre.

På onsdag fyller Simon 1 år. Jag fattar inte hur fort det har gått, det är otäckt.. Allt som har hänt det här året och att man knappt kommer ihåg nåt!!!

Puss på er*




 


Kommentarer
Postat av: Emeli

Ska han heta Arvid, gud så sött. Han ser ut som att passa att heta det.Du kan ju hälsa Hanna att jag kommer snart!!!!! :)



Kram på dig stumpan!!

2009-03-08 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0