bläääääääää*

Jobb jobb jobb
Trött trött trött

Så ser mina dagar ut just för tillfället... Det går väl helt ok att jobba men jag är så trött resten av dagarna att jag knappt orkar göra någonting alls... Har så himla ont i ryggen av allt kassaarbete så jag tror jag spyr....

Har funderat lite på en kurs som jag kanske vill gå.... Men eftersom jag är så trött när jag kommer hem så har jag inte kollat upp så mycket än.. Man kan också säga att jag inte har fått tummen ur!!!!!

Idag ska vi åka in till stan en sväng.. Simon hade sönder Fredriks glasögon i morse och nu orkar han inte laga dom fler gånger så han ska köpa ett par nya. Jippie*

Sen hoppas jag på att få träffa Hilma i eftermiddag och se hur duktig hon har blivit på att gå...
Puss sålänge*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0