Jobb.......

Jaha, då var man igång och jobbade igen då... Det känns väl sådär.. Så tänker jag inte nämna mer om det...
Maggan, vi får börja fundera lite på vår verksamhet snart så vi kan göra något vi båda mår helt bra av..
Fik/mat-ställe va???

Sitter med en STOR kopp kaffe.. Ska strax iväg och träna med Emeli.. Blev såå trött efter jobbet idag men jag SKA iväg.. Imorrn är jag ledig, vet inte vad jag ska hitta på.. Skulle behöva styra lite hemma men jag känner även för att hitta på något.. Får se lite hur min snorunge till son mår imorrn.. (han är sjuk)

En sak som jag verkligen inte tycker om med att jobba är att jag knappt hinner att träffa Vicke och Arvid! Saknar dom sååååå!!! Slår vad om att Arvid redan går..

Nähä om jag skulle ta och börja sortera i Simons leksaker
eller tvätta
eller dammsuga...
Varför låter allt så tråkigt i mina öron?? Uppmuntra mig gärna*

Puss på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! ser så bra ut när du sitter i kassan ;) är mkt trevligare o handla när du är där!!

Vi behöver höras om barnvaktandet av din gosse! Ring när du har tid.. Puss

2009-05-06 @ 16:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0