Nyheter*

Jag har en rolig nyhet!!!!!! Ja för mig iallafall, jag blev överlycklig!
ISAK KAN GÅ!!!!!!!
Igår när jag var och hämtade Emeli innan träningen så var det nån som kom stapplande mot mig. Jag blev lika glad som om det vore min egen unge.. Fast Isak är ju min lite grann...
Även om det bara var några steg här och där så är han ju på gång! Det ska bli så roligt om några veckor när Isak och Simon kan springa ikapp, herregud vad mycket bus det lär bli!! Nu blev jag svett bara jag tänkte på det!
Sen tycker jag om dig Emeli, det roligaste med att träna det är våra samtal i bilen till och från träningen! Du får mig alltid att skratta när vi tränar så nu kan jag ju med gott samvete säga att jag tycker det är roligt att träna!!

Idag är det städning som gäller! Jag har en långhårig hund som drar in grustag med sand varje gång han varit ute.. En son som drar fram allt i sin väg och jag själv också för den delen, min mans alla kläder i sovrummet ska väck och många samtal ska ringas..
Emma om barnvakt nästa vecka, till en gubbe ang vårt badrum, Emma K om trimmning för Salle och det viktigaste samtalet idag går till pappsen som fyller år!!!!! Puss*

Pappa (och på den här bilden farfar) och lille Arvid!

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hej gumman!!!

Jag ville bara säga att jag tycker om dig oxå, jätte mycket!



Puss Puss

2009-05-07 @ 21:14:48
Postat av: Emeli

Hej igen:)

Glömde o säga, att du kan ju hälsa Hanna att jag vill träffa hennes sötnos snart!!!



Puss puss

2009-05-07 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0