Måndag igen, fast tisdag*

"Minna har en egen blomsterateljé"
"-äntligen får jag sätta händerna i mullan"
WHAT????? Ehh, va? jaha, det stog visst MYLLAN... Tyckte det var lite för snuskigt för en inredningstidning!!

Jobb idag då... Har städat och rensat och plockat iordning och fixat....
Jag har bara en sak att säga.. Det är inte bara jag som gör saker fel på det där stället.. Men man törs ju inget säga för då är man negativ! Eller hur Ingegerd!!

Har varit på låååångpromenad med Johan ikväll. Det var skönt att komma ut. Massor att prata om, sen tog vi en liten paus vi kanalen, haha!!! Hoppas inte vi syntes på storbildstv:n bara...
Fast nu lät det där värr än vad det var.. Vi gjorde inget sånt alltså.. Näe men vi busade lite..

Åff-Kalmar matchen var nog inte speciellt spännande.. När vi gick förbi hade folk mer bry om oss än om att titta på matchen.. Hallå!!! Bollen är åt andra hållet!!

Lagade kyckling idag.. Hade i lite basilika nu igen.. Jag är en jäkel på kyckling med basilika!! Hahaha*

Nähä, nu blir det lite slöande i soffan innan det är dags att dregla ner kudden.... Näe..... Men typ...

Puss o Hej*

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Go Emma! Vilken bra blogg! Har saknat din humor! Ska bli kul att komma hem igen så jag kan få höra mer... :) Men du, vad gjorde ni egentligen utanför ÅFF matchen som gjorde de andra så intresserade? haha! Vårsex? haha

Kramar!

2010-04-08 @ 18:05:27
URL: http://mathilda.thorssellracing.se
Postat av: Anonym

Men Mathilda!!!!! Är det vad du tror om mig?? jaha...ja ok då... hahahahah*

2010-04-21 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0