aska i luften*

Oj då....
Nu har jag visst haft sådär mycket att göra igen...

Var visst på kryssning förra helgen... Alla frågar migomjag hade skojh förra helgen.. Vad gjorde jag då?? svarar jag...
Näe då, jag kommer allt ihåg precis varenda sekund, och jag hade så jävla roligt!!!!!!! God mat, god dricka, trevligt sällskap, bra musik, träningsvärk i ben och axlar(!!!!) av allt dansande och spring i trappor!!! Hisskräck som man har..
Fick dela hytt med Malin, värsta lyxet.. Bara vi 2 i en 4-bäddarshytt. Och ompysslad blev jag också, fick låna kläder av henne och hon fixade mitt hår. Tack snälla söta!!!
Söndagen var det bara att börja dricka igen så man stog ut.. Karaoke och vin och trevligt sällskap även då...
Jag lämnade min kamera i Malins väska och vips så var minneskortet fullt, utan att JAG hade tagit ett enda kort.. Tokigt*




Veckan har flugit förbi.. Kommer inte ens ihåg vad jag gjort.. Har jag varit onykter hela veckan?? Hahahahaha*

I helgen har jag jobbat och rensat i trädgården... Ser fram emot veckan.. Ska försöka att träffa Soffan och lilla Tilde, som för övrigt är bedårande söt!!!
Sen har ju min lilla sötnos Hilma fyllt 2 år, jag har lovat henne paket och hon har lovat mig och Simon kalas.. Sound´s like a date!!
Sen på lördag blir det nog PARTYYYYYY, med Johanna!!! Så du Johanna gå till vårdc. imorrn och bli frisk!!!

Sen tänkte jag försöka träffa min Emma, fast det vet hon inte om än men det löser sig nog!!!

Freddan o jag får väl träffas nån annan vecka för den här veckan var det visst nåt nästan varje kväll... Ovanligt va, hehe....

I torsdags råkade jag riva min son på kinden och vet ni, det ser ut som PUMA-märket, exakt!!! Coolt va!!!???!!! Inte lika coolt att jag rev mitt eget barn... Då gjorde det ont i mammahjärtat!!!

Jo en sak till som jag bara MÅSTE tala om.. Jag har städat bilen!!!! Och för er som känner mig.. Ja, behöver jag säga mer... Så nu är den så ren och fin.. Och VEM har då ställt en MER-förpackning mellan sätena idag?? Jo HAN som har tjatat mest om att "bilen måste stäääääädas".... Grrrrrrrrrrrrrrrr*

Nu ska jag... hmm... ja ni.... Tracka lite folk på FB tror jag....

Puss å hej*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0