lÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGFREDAG..............

Har varit istan en sväng idag..
Gick in på Stadium för att köpa skor, kom ut med en tröja.. Vad hände??
Gick in på H&M för att köpa present till lilla Elsa, kom ut med (present iofs) puder, mascara, armband.. Vad hände??

Jag tröstar mig med att sminket var på extrapris så jag sparade ju faktiskt pengar eftersom jag slapp köpa det till ordinarie!! Och armbanden, ja.... Hmm... Ehh... Ok, dom bara köpte jag!!
Men tröjan var billig!! Så billig att jag kanske köper en till i en annan färg.. Så då blev det ju genast dyrt, fast jag ej köpt den än...
Aaaahhh...... Men kul var det!! :)
 
 
Åkte till stan själv idag.. Har ju varit instängd med sjukt barn hela veckan så jag ville bara vara för mig själv några timmar..  Det var skönt..

Imorgon är det Påskafton, ja det visste ni säkert redan.. Ska väl gå en sväng på påskmarknaden.. Inte för det finns nåt att ha där men det är alltid roligt att se en massa folk!! Tänk att Åtvid kan frambringa så mycket folk bara för en liten skitmarknad!!

För mycket godis eller för liten skål????


Blev kär idag!!!!! I världens gulligaste lilla påskkärring/gubbe!!!
Moster lilla gullunge Albin!!


Ibland är man bara jääääättetrött!!!!


PUSS I PÅSK PÅ ER ALLA GLADA!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0