ojojoj....

Ja jag vet... Men ibland blir det såhär..
Men det är väl bäst jag skriver av mig lite för imorrn är det NÅN som åker till Turkiet i en vecka.. Ska fira pappsen...

Vad har hänt ses sist då??
Jo jag var ju på fest i lördags.. Emeli, Johanna och jag träffades och lagade mat, drack vin och pratatde en himla massa om allt mellan himmel och jord!!! Många skratt och en helt underbar kväll!! Avslutade med att slänga våra lurviga på Stallet..
  

I veckan har jag haft resfeber, varit i stan, packat, ätit glass, varit barnvakt, jobbat.. Ja jag har hunnit med både det ena och det andra!!!!

  

Det var lille Arvid jag var barnvakt åt.. Men han är
inte så svååååååår.......

Nu ska jag gå o sova så man orkar åka till Turkiet imorrn!!! Puss på er!!! Kommer sakna några lyckligt få utvalda!!! Hahahahahahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0