påskhelg*

Påsk....
Mat....
Mer mat....
Familj....
Umgås....
Vänner....
Lite mer mat....
Ledig....

Det har varit en bra helg... Påskafton blev det en liten sväng på påskmarkanden, var och fikade med broschan m familj.. Sen bar det iväg till Louice och Lasses stuga för påskmiddag med Freddans syskon.
Varför äter vi jämt alldeles för mycket mat när vi träffas??? Gott och trevligt var det iaf!
På natten var jag på midnatssmässa, det ni!! Johan döptes och konfirmerades så jag, Ann-Britt och Micke åkte dit för att bevittna detta galna upptåg! Det var faktiskt lite stämningsfullt där i kyrkan. Ja inte så jag blev helfrälst och ska sadla om till präst men ändå..

Söndagen åkte vi ut till Gullebo med Emeli, Andreas och Isak. Åka fyrhjuling och grilla korv stod på schemat!! Helmysigt!
       


        

Middag hos mor o far på kvällen. Ja, en massa mat igen!! Porterstek och mammas tillhörande goda sås!!! Det är enda gången man får slicka av tallriken hemma hos mamma när det bjuds på porterstek!!! Så det gjorde vi!!

(Bilden är från Grebbestad, då åt vi också portestek och tallrikarna slickades av...)
Idag har jag jobbat en sväng.. Första gången på typ 10 dagar så det var lite segt att komma igång. Imorrn kör vi igen.. Med det mulna vädret och snön kom även min trötthet och svordomarna tillbaka!!!

Puss sålänge*


Kommentarer
Postat av: Loppan

Hej hjärtat! det ser ut som ni har haft en mysig helg :) Trevligt att du har börjat skriva igen. Ser fram emot tisdag....väldigt mycket! PUSS*

2010-04-06 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0