ledig... stress.....

Ledig dag = farfylld dag!!!!

Först styrde jag med så mycket imorse att jag helt plötsligt var sen i min planering. Stressade som en idiot och när jag äntligen satte mig i bilen så var jag helt plötsligt en kvart FÖRE i tidsplaneringen!!!!!
Jaja... Åkte ut till Hanna, då hann jag ju med en kopp kaffe (som jag för övrigt inte dricker längre...), lämnade av Simon för att styra kosan till Linköping...
Tänkte va lite stöd för Johan som skulle sjunga solo på en begravning för första gången.. Babsans pappa... Det gick jättebra och jag var avundsjuk.. Det är min dröm. Att kunna sjunga så fint att folk vill ha mig att sjunga på bröllop, begravningar och dop....
Sen smet jag iväg för att gå lite på stan när jag ändå var inne utan barn... Var det nån som tutade på mig?? Jo jag tror bestämt det!!!! ;)

Sen hemåt igen.. Hämta Simon, men jag blev kvar där.. Det var mamma-barn träff med Hannas goda bullar som tilltugg så jag stannade!!!
Sen hem, handla, laga mat, städa iordning... Klockan är 20.00 nu och jag har fler saker kvar på schemat. Måste duscha Salle, kolla kläder till lördag och lite smågrejer som måste fixas.. Freddan är på RT ikväll så jag har det lugnt och skönt...

Kryssning med jobbet i helgen... Ska bli sååååå kul!!!
Men först ska jag göra en annan rolig grej imorrn efter jobbet. TRÄFFA LISA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!
Hon och Hans kommer hem inatt/imorrn.. Lisa fyller ju 25 på lördag.. Ska bli kul att träffa henne, har saknat henne extra mycket det här gången.. Om hon hade bott kvar här hemma så hade vi suttit på Sandelius idag!! Ja man kan ju hoppas att våra berömda torsdagsfikor hade fortsatt... Gud så mycket vi har avhandlat på dom!!!! *Minne för livet* från min sida iaf...


Nähä, dags att ta tag i hundkräket så...

Puss å hej*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0