Fredagsmys*

*Snö snö snö snö snö*
Så länge jag slipper skotta och åka allt för mycket bil i halt väglag så har jag inte så mycket emot snön.. Man kan inte säga annat än att det är vackert ute!!
Sen behöver ju inte snön ligga kvar tills i maj.. Jag kommer nog bli trött på den jag med men än sålänge går det bra..

Ikväll är Simon o jag ensamma hemma. Freddan är på julbord med jobbet, mamma o pappa, Henka o Hanna är på julbord med åkeriet.. Men jag då?? Å mitt jobb? Inget julbord i sikte.. Har inte ätit julbord på jag vet inte hur länge, får se om man kan få in nåt innan Lunnebjörkes berömda!!

Ska ta och värma mig en glögg, varma smörgåstårtan ska strax in i ugnen, sen blir det nog tv:n o kanske en film när Simon somnat. Om jag inte somnar innan. Var vaken till minst 2 inatt så det blev inte många timmars sömn. Men det gör inget för i helgen är jag ledig!!!! Å imorrn ska vi nog bara grejja lite hemma, får nog bli lite pulkaåkning tror jag, kanske skulle ta tag i den där pepparkasdegen också och på söndag ska Freddan o jag in o handla lite julklappar. Ihop med ALLA andra antar jag.. Men så blir det när man inte är ute i god tid..

Var hos Soffan igår på smyckesparty. Jättefina grejjer och prisvärda! Så det blev lite julklappar till mig och kanske till nån mer ;) Ska ha ett eget party sen i februari så då får ni komma!!!!

På tisdag ska jag ÄNTLIGEN få klippa av mig håret!!! Sen ska jag på Niveaparty på jobbet på kvällen.

Nähä... Fixa  färdigt maten då! Ha en underbar helg alla! För det ska jag! Puss*

Kommentarer
Postat av: Loppan

skulle bara säga att jag saknar dig (o när jag gör det så hoppar ja in lite här ;)), kanske kan få till en fika i veckan? Puss

2010-12-04 @ 22:10:48
Postat av: Loppan

skulle bara säga att jag saknar dej! (o när jag gör det hoppar jag in lite här o läser) kanske kan ta en fiks i veckan? Puss

2010-12-04 @ 22:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0