Hemme*

Trött...
Ovanligt fenomen när det gäller mig va??!!
Sista gången jag tittade på klockan inatt var vid tjugo i 4, ungefär samtidigt som en varm liten kille kom intrippande till oss. Eller ska jag säga instampande. Alltså det är helt otroligt hur TUNGT en sån liten killa kan gå!!
Nu har jag äntligen fått julpynta i huset så nu har julstämningen infunnit sig litegrann.... Förutom att mina julgardiner är borta, puts väck!!!!!! Grrrrr*
Man kan inte tro att huset var helt nystädat igår och att alla saker låg där dom skulle! Idag ser det ut som vanligt. Man måste ju gå och plocka konstant hela tiden för att det ska se fint ut. Finns ju roligare saker att göra!!!

I helgen hoppas vi kunna ta en sväng till Micke och Johanna. Hoppas att bebisen vill stanna i hennes mage tills nästa år och att hon får må bra...
På söndag kommer Ia och Albin hem!!! Tjohooooo* Å nästa vecka lär nog gå fort! Jobbar 3 dagar och hoppas att det kommer va mycket folk för då går tiden fot. Sen är det lite roligt att jobba veckan innan jul., intensivt men roligt.

Alllt prat om att man bara byter pengar vid jul.. Och visst man kan ju se det så. Men jag gör inte det. Jag VILL ge bort julklappar till mina nära och kära. Det är typ enda gången man kan få ge mamma o pappa nåt utan att dom protesterar eller ska betala. Tycker det är roligt att få ge dom nåt, när dom gör så himla mycket för oss jämt annars. Och sålänge man håller sig inom rimliga gränser är det  väl ok. Tänk er själva, få se minen på den som får julklappen, speciellt om det ligger lite tanke bakom klappen och kanske även ett roligt rim!!

Nähä... Om man ska ta och laga lite mat till Simon. Och försöka övertala honom om att man blir bra om man sover lite, så kan ju jag ta och sova samtidigt!!! ;)

Puss o hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0