2010 Tack för allt*

Ja här häner det inte mycket!
Men jag ar tänkt att hålla liv i bloggen för nästa år händer det ju lite!!
Vi ska ju ta o flytta till Berg. Har köpt ett hus där ute.. Och det ska renoveras lite och så, så då tänkte jag försöka uppdatera er lite om det för dom som är intresserade.. Se vad vi styr med o så där ute i skogen..
Drömmen om mitt hus på landet lever naturligtvis kvar, det här är bara ett litet stopp på vägen.
Kommer närmare min Emeli också!!! Och i sommar kan jag ju gå ner till henne och sniffa bebis precis när jag vill!!! Ja det har liksom inte hon nåt att säga till om :)

Idag är det sista dagen på 2010.. Det här året har bara flugit förbi!! Kommer knappt ihåg nåt av det, så fort går det! Men några skojjiga saker att komma ihåg från det här året är

20 januari föds mosters guldklimp Albin!



7 maj var vi i Turkiet för att fira väldens bästa pappa på hans 60-årsdag




I somras firade vi 3 galna 30-åringar utklädda till cowboys! Däribland min älskade Fredrik som blev gammal!! ;)


Brorsan och Simon ska sova.. Älskar den här bilden!!


Vi köpte hus
Och här och där har jag hunnit träffa mina underbara vänner och familj och fått oförglömliga minnen tillsammans med er! Ni vet vilka ni är, jag älskar er!
Önskar alla ett Gott Nytt År!!!
Puss o Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0