Fredag*

Strålande väder idag!! Tom lite varmt här o där...
Som jag skrev på FB så vaknade jag ju utav Åtvidabergs alla fåglar imorse vid halv 6 för att de just där och då "råkade" ha nåt jävla möte utanför mitt fönster.... Grrr.....

Sen drog jag iväg till jobbet en stund. Alltid lika roligt och folk är lika glada!!!!!!!!!! *ironi?? Näe då!!!*
Sen handlade jag med resten av Åtvids "braiga" halva, ja resten handlar ju på Willys, hahahaha!!!
Ikväll kommer det lite folk hit, Freddan är borta på dagis/grabb-fest å då ville inte jag sitta själv..
Ska försöka slänga ihop lite käk tills dess.. Först måste jag dammsuga upp grustaget som har spridit sig frånhallen till hela huset!!!!!

Igår var jag och klippte mig.. Blev nöjd.. Samma stuk på frisyr fast ännu kortare.. Lotta sa att jag var jätteinne nu!!! Med min frisyr alltså! Så det så! Gå till Lotta på HD32 om ni vill gå till en bra frisör!!
Sanar mitt långa (långt för o va mig) hår men vi 2 är överrens.. Jag ska inte ha långt hår!!

Imorrn ska väl Freddan va bakfull så jag funderar på att åka till Ikea en sväng. Tillsammans med alla andra avlönade svenskar!!! Får suga på den karamellen lite.....





Jag bjuder på den Ia!!!!!!!!!!! Moahahahahahahahaha*


Nähä, först dammsuga, sen en dusch och ett glas vitt..... Kan bli en bra kväll!!
Puss å Kram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0