Ja ni......

Dagen började med att Salle smet... Jag hade för ont i huvudet för att orka gå ut och leta.. Om jag tycker om min hund??? Näe, inte när han smiter.. Vill han bli påkörd så fine!! Men nu när han är hemma och oskadad kan han ju få bo här ett tag till då.... Grannen ringde till slut.. "Salomon är inne hos oss, vi såg honom spatsera på gatan och ropade in honom och han kom så snällt!!!" Tack för hjälpen säger jag!!! Men varför lyssnar han på grannen och inte på oss??

Visst är livet konstigt ibland... Det tar helt oväntade vändningar och allt blir upp och ner... Fick höra en grej av en kompis och jag trodde jag skulle trilla av stolen..

Igår hade jag besök av 2 kära vänner... Vi drack lite vin och pratade skit... En helt underbar kväll... Det behöver inte va mer än så för man ska känna lycka...

Idag har jag och Simon varit hos Johanna och Hilma en sväng.. Lekte lite, fika lite, prata lite... Fast vi hann inte med allt................... #%//???)&&**"#¤   Ja, jag var tvungen...

Nu ska jag äta lite.... Tjipp o hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0