vab-dag.....

Hemma med sjuk Simon idag....
Åååå vad roligt.. Har knappt fått nån frisk luft idag, förutom den jag sög i mig till postlådan och tillbaka....
Så det får bli en låååångpromenad ikväll...

Har hunnit med att städa köket 2 gånger, sorterat 3 maskiner tvätt, plockat här och där, försökt sortera bland Simons leksaker men det var ju inte populärt så det gjorde han ogjort igen..

Måste hitta en grej så jag kan lägga in lite bilder snart.. Jag tror jag vet var den är.. Saken ligger i en väska, det är bara ett litet problem, jag vet inte var väskan är... Typiskt mig!!!

Idag pratade jag i telefonen vid ett tillfälle och det blev sådär spöklikt tyst, som det bara kan bli när man har en 2-åring som gör bus!!!! Hittade honom i badrummet där han tagit fram anti-kalksprayen och sprutat den i HELA badrummet. Fy fan vad det stinker.. Det är ganska starkt medel, speciellt om man sprayar en halv flaska på en och samma gång!!!!

Nu-middag.............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0