Joddeladditickihooooooo*

Hola bananas!!!!

Torsdag, ledig... Har man gjort då? Ja det gamla vanliga förstås, tvättat, hängt det tvättade, städat köket, bäddat och plockat iordning... Lika roligt varje dag!!

Sen tog jag Simon i vagnen och gick "neråt" en sväng.. Gick och solade, det var skönt att få lite sol och värme! Detta jävla skitväder går mig på nerverna!!!!!!!!
Sen låste jag ut Simon och mig i ösregnet... Simon ställde sig på trappen och klappade händerna, då morrade hans kära mamma lite!!

Vi fick iaf skjuts upp till Johhan och Hilma där vi spenderade resten av eftermiddagen...

Imorrn ska jag åka och klippa mig och inhandla lite presenter till diverse folk. Sen jobba ung 3 timmar(!) sen bär det iväg till Bestorp på fest!!!!!!!!! Teatergänget ska träffas, äta o dricka gott och se teatern.. Ska bli såå roligt!!

Lördag är det fest igen.. Kusin Jocke fyller gammalt... Så då blir det gardenparty, hoppas på uppehåll och plusgrader!!!

Förra helgen var vi ju i Ekenäs och Simon red lite.. Jag säger såhär.. Det är bara ett fåtal utvalda som passar i hjälm! Simon är en av dom!!!!

Se själva!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0