Ny vecka*

Har jobbat helg....
Det gick riktigt bra faktiskt.. Ja förutom att jag var ganska så sjuk i lördags och väldigt förkyld igår..
Men jag känner mig inte lika trött som jag brukar och ryggen funkar fint också.. Jag satt inte lika mycket i kassan som jag brukar, jobbade med Frans så jag fick va rätt mycket ute på golvet och plocka upp varor mm, det var bra..

Jaha, den här veckan ska jag alltså ta tag i mitt liv.. Saker jag ska kolla upp, skriva, börja träna igen(!)....
Usch, vad trött jag blev...
NEJ EMMA!!!!! Lägg av med dom här jävla lathetsfasonerna och ta tag i ditt liv för i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja..... så är det förstår ni!

Min trädgård börjar att bli grön!!! Det är så fint, blir glad av att titta ut genom fönstret.. Jag älskar min trädgård.. Att titta på den alltså, inte att jobba i den. Fast jag önskar att jag skulle tycka det var roligt, vill tycka det men det är som om nån annan har bestämt att jag inte får.....

Jaha, vilket konstigt inlägg det här blev då.. Bara skrev.. Lite av det som snurrar i huvudet..

Ha en bra dag!!! Puss*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Emmsa! Vad händer i veckan/ikväll? Jag är i Grebo o slappar....

2010-05-17 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0