sjuk*

Ja herregud vad mycket vila jag får.......

Är hemma från jobbet idag.. Håller på att hosta ihjäl mig. Hostar mig till huvudvärk och river upp hela halsen känns det som..
Telefonen har ringt som en galning idag. Fast det har varit trevliga samtal!!!!
Emeli kom förbi för att hämta sin plånbok, Fredrik ringde och undrade om jag kunde fixa lunch, sen kom min brorsa förbi, vilket typ aldrig händer och undrade om han fick äta här.. Mat och gaffel hade han med sig..

Simon har sovit, men det gjorde han under den perioden när jag lagde mat och pratade med gulle.Johanna så jag hann aldrig sova nåt själv... Men men.. Jag gör inte så många knop idag så jag får vila ändå!!

Svårt att stimulera Simon idag.. Vill inte vara allt för nära honom med min hosta.. Är jag en dålig mamma om jag provar att sätta på en film??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0