helg*

Helgen...

Jobbade några timmar igår.. I blommorna.. Skoj men guud vad mycket det var att göra. Fick göra många buketter. Jag blir så nervös då eftersom jag inte kan så mycket, svårt att veta vad som passar med vad. Men jag gör så gott jag kan och jag tycker det är roligt.
Gjorde en väldigt fin med vita liljor och röda alstroemeria.. Hann tyvärr inte ta ett kort på den men jag tyckte själv att den var jättefin!

Sen åkte Micke, Fredrik, Simon och jag till Ekenäs. Det var riddarspel. ASFRÄNT!!! Jag tycker ju att det är lite spännade och roligt med riddare!! Jättefint väder och mycket folk. Vi låg i en slänt, under några träd och bara tittade upp på den blå himmlen. Och fantiserade oss bort en stund..
Simon tog sig en liten ridtur.. På en liten liten, men söt häst..

Idag har vi varit istan en sväng..
Sen har jag varit lite duktig hemmafru idag.. Bakat paj, gjort egna hamburgare som vi slängde på grillen, dammsugarn fick sig ett åk(!!), torkat golven, städat iordning på altanen och gjort fint, tvättat mm.......

Nu är jag mätt och trött... Sitter i soffan, Simon sover.. Ante är här så han och Freddan är inne i djupa diskussioner..

Ska nog gå och sova snart.. Har en fullspäckad vecka framför mig!!

Puss på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0