Roligare lördagkväll har jag haft*

Hade fest med teatergänget igår. Vi träffades i Bestorp för att äta lite mat, dricka lite gott och sen se teatern för första gången.
Mmmm vad god mat det var!!! Det var Micke och Johan som fixat, så det får dom MVG för.
Och roligt!! Det var en helt underbar kväll!! Synd bara att dom går så fort..
        

Ikväll skulle jag ha varit på min kusin Jockes 30-årsfest men Simon blev sjuk och jag fick stanna hemma med honom. Jag har sååå jävla aptråkigt så jag vet inte vad jag ska göra. Har inte lust med nåt, finns ingen att prata med.. Ja vissa ringer ibland för att pigga upp mig förstås, det är ju snällt!! Hade sett fram emot den här kvällen och då är det ju självklart att jag inte ska få gå!! Jaja, så är läget..


Jag är ju en tänkare, det vet ni som känner mig. Jag tänker nog 34 timmar om dygnet. Vrider och vänder på saker, håller saker inom mig tills jag nästan exploderar, och bara grubblar..
Ibland funderar jag starkt på att gå till en psykolog.. Inte för jag tycker mina tankar är konstiga utan för att jag ibland känner att jag vill ha nån att prata med. Jag har underbara vänner att prata med men ibland kan man bara inte säga allt till dom. Känns som att det skulle vara skönt att prata med nån som inte vet nåt om mig, som inte dömmer mig eller vet vem dom eventuella personer jag pratar om är. Bara lyssnar... Ehh... Nu tänker jag sådär mycket igen..

Nu ska jag gå och sova och hoppas på att jag får en roligare söndag..

PUSS på er*


Kommentarer
Postat av: Emeli

2010-05-31 @ 09:52:17
Postat av: Emeli

Hej Pullan!!!!!!!



Du kan alltid prata med mig!!!

Jag vill inte att du ska gå runt och må dåligt!



Puss puss Älskar dig! :)

2010-05-31 @ 09:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0