Besök*

Har varit hos farfar idag.. Han har fått flytta ner hit..
Han vill ju bara hem till farmor.. Han vet inte vad han gör där.. Men det vet vi, vi ser, men inte han. Och det gör så ont. Ledsen, jobbigt... Men han är 90 år.. Han har levt ett bra liv. En stor familj som bryr sig om honom.. Men jobbigt att se ens farfar må dåligt...

Städade igår så det var skapligt fint här, ja på ytan, inga saker framme o så.. Hade besök i typ 2 timmar och det såg ut som om jag hade haft värsta röjarfesten här. Så söva Simon o sen ta tag i städningen IGEN!! Men man mår betydligt bättre av att både somna och vakna upp till ett städat kök tex..
Å min bil då.. Skull vara färdig idag annars skulle dom höra av sig. Men eftersom vi åkte upp till farfar så hann jag inte å hämta den. Så jag ringde in o fråga om den fick stå kvar tills imorrn.. "Ja men den är nog inte färdig än vad jag kan se" var svaret jag fick. NÄHÄ!! Men vad bra att jag inte åkte in o hämtade den då!!! Och att dom hörde av sig, NOT!!!!!!
Har fått tag i lite julklappar idag, till barnen.. Känns bra att ha börjat med det, även om jag inte direkt längtar efter vintern vilket tar oss närmare julen...
Nähä.. Nu Grey´s!!!!!!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0