Du är en klämig kille Gunar!!

Ojojojojo vilken rolig lördag jag hade!!
Oktoberfest i sporthallen i metropolen Åtvid!!!!!!!!!!!!
Ja det kanske inte låter som en lyckad fest men det var det! Förutom på alla dom äckliga människorna som inte kunde hålla kontroll på sitt jävla brunöga utan släppte ut gaser stup i kvarten så en annan höll på att dö!! Gå ut eller nåt!!!!!!!!!!!!

Men Johanna, Freddan, Jonas, Andreas o jag studsade runt bäst vi kunde och hade jämna vätskekontroller. Jessica Andersson var där och sjöng med sin vackra stämma och hon är ta mig fan lika snygg i verkligheten som hon är på tv. Vacker tom!!! Fast Johanna o jag tyckte allt att vi såg att hon hade lite mage! Det fick oss genast att må bättre och kände att även hon är människa!!! ;)

Igår var jag inte ett dugg bakis!!! Tjohooo!!! Bara trött och ont i futterna men det kan jag leva med bara jag slipper att va bakis!

Blev en stillsam dag. Freddan o jag tog en promenad innan vi åkte och hämtade lilleman, lagade en himlans god middag på kvällen (om jag får säga det själv!!!) och sen blev det film.
Lite tidigare på kvällen ringde det på dörren och utanför stod det 3 tjejer (tror jag) med otäcka masker på sig och sa Bus eller godis! Jag blev så jävla rädd när jag öppnade!!!! Det var liksom inte vad jag hade väntat mig!! Fick hålla borta Simon från dörren för hade han sett dom hade han väl aldrig mera somnat, never ever!!! Men dom var snälla, som tur var hade jag lite godis hemma..

Idag har mamma o Ia varit här på lite kaffe innan mamma skulle till stan på en grej.. Fick träffa Abbe-Babbe o gosa lite.. Imorrn ska vi nog åka upp och hälsa på farfar Gunnar som kommer till ett boende här i Åtvid. Han har legat på sjukhuset några veckor nu.. Han fyller förresten 90 år idag!!! Men han är ledsen.. Han vill hem till farmor.. Det förstår jag det...

Ska iväg o jobba sen.. Är inte alls på hugget idag.. Har för mycket att tänka på som vanligt och vill bara få rätsida på saker och ting.. Det är inte alltid så lätt.. Ingenting, livet, jobbet, vara mamma.... jaja...
Ha en bra dag alla!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0