sköna söndag*

Städat o rensat sko/handduks/vantaromössorohalsdukar-garderoben CHECK
Rensat badrumsskåpen CHECK
Gjort i ordning i mitt smyckesskrin CHECK
Tvättat o torkat o sorterar 4 maskiner tvätt CHECK
Promenad CHECK
Putsat fönstren (på insidan iaf) CHECK
Krattat löv CHECK
Bytt gardiner i sovrummet CHECK
Städat tvättstugan CHECK
Gjort precis allt vad som bara står i min makt för att inte bry mig ett dugg om matchernas match CHECK!!!!


Nu sitter jag med en varm kopp kaffe och värmer mig efter den kalla, men sköna, promenaden.
Ska ta en varm dusch tror jag, ta hand om mina stackars fötter lite senare, först laga lite mat och ge lilleman lite medicin och gosa lite.. Han är kry på dagarna men på eftermiddagarna blir han sämre... Plutten*

Idag åkte Ia hem.. Usch, tycker det är lika joobbigt varje gång.. Jobbigare nu när Abbe Babbe måste åka också.. Det hade ju gått octt bosätta sig 10 mil härifrån istället för 40.. Får du dåligt samvete när du läser det här så är det meningen.. jag saknar er så förbannat mycket och tycker det är så roligt när ni är hemma och man kan träffa er när man vill och hitta på nåt o gosa med den där lille skiten... Mosters skit....

Var uppe hos farafr igår igen. Han verkade lite piggare tyckte jag. Han satt med Albin i knät och jag har aldrig sett den ungen sitta så still och vara så lugn nån gång så jag sa till farfar att jag skulle komma upp med Simon också om han nu har den inverkan på barn!!!!!!!

Blir hemma imorrn också.. Ja Simon har ju feber så då får vi ju inte gå till dagis imorrn hur han än mår så... Själv är jag inte riktigt på topp heller.. Förkyld o trött o.... ja....
Här är min lilla plutt NÄSTAN 2 år.... Han ser så liten ut.. Nu är han ju stora killen!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0