Se där jaaaa*

Torsdag..
Har fått jobba idag!!!! Överlycklig!
Är hemma med Simon som fortfarande har feber, han har haft det i 2 veckor nu och jag har jobbat 3 dagar på dom 2 veckorna så man börjar känna sig lite seg i huvudet av att bara sitta här hemma...
Så idag var mamma snäll och gav mig hennes torsdagstid så jag skulle få komma ut och träffa lite folk :)
Simon har dubbelsidig öroninflammation och skavara hemma resten av veckan. Så på måndag hoppas jag att febern ska ha gett med sig och att han är frisk och kry för resten av året!!!!

var roligt att jobba idag.. Har ARBETAT i kassa (ja det heter så) Kunderna var på gott humör och vi har ju lite nya grejer nere i affären så det är roligt att få visa kunderna hur det funkar och så lär man sig ju själv samtidigt..

Julklappa... Blir stressad när jag tänker på det! Det är så många att köpa åt och har ngen aning om VAD jag ska köpa.. Och när ska jag ha tid?? Är så mycket annat för tillfället som vi måste hinna med och fixa o så.. Men det ska väl gå det med. Jul blir det ju ändå, med eller utan klappar..

Är ensam hemma ikväll. Ja Simon är ju här också.. Å jag har redan tråkigt.. Har säkert en massa tvätt att ta hand om men jag orkar inte. Kanske skulle baka nåt? Men jag ska inte äta bullar o kakor å sånt så då känns det sådär.. Rensa trädgården på leksaker är det för mörkt för, städningen får vänta till helgen... Ja ni hör själva! ;)

Har beställt klipptid, höll på att ingen få för Lotta som jag klipper mig hos hade så fullbokat. Är sååå långhårig och då är det 2 veckor kvar!

*2 GLADA SKRUTTUNGAR*


Skulle ha åkt och lyssnat på Maggans kör idag men jag missuppfattade Freddan så jag har ingen barnvakt.. Vill så gärna åka och lyssna på dom och se om det kan vara nåt för mig. Känner att jag vill ha nåt o göra nu när jag inte spelar teater längre och jag skulle gärna vilja hålla rösten igång och tralla lite.... *attans*

Njaahaaaa.... Om man skulle ta tag i sitt liv då.. Gå till tvättstugan eller nåt.
Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0