Vinter*

Fick ett mail igår av en vän*
Blev så glad över att höra från henne och vad hon hade att skriva!! Sånt som piggar upp en, en vanlig måndag!

Har fått upp några adventsljusstakar och Simons tomte. Måste nog införskaffa lite mer advenstpynt imorgon :) Gardinerna får vänta till senare.. Torsdag kanske.. Jobbar hela helgen så då blir det ju inget gjort. Ikväll är Simon och jag ensamma och med tanke på vädret så känns det helt rätt med en myskväll i soffan, lite glögg på det kanske.. Får nog gå ut och skotta fram trappen vid lämpligt tillfälle sen.
Simon sitter och ser på "Geting" det är alltså Bee movie. Jag vet inte hur många gånger han har sett den. Och jag har ännu inte sett så pass mycket att jag fattar den.. Får ta det nån dag när han sover så jag kan se den på engelska.. 

Jaha.. å julen känns förstörd.. Fick höra lite om schemat inför jul och det var ju inget glädjande för 5 öre! Med det här jobbet ska man nog helst inte ha familj o vänner o tycka om att umgås under julhelger... Som det ser ut nu får jag ställa in o fira jul med Freddans syskon m familjer :( Jaja vi får se hur det utvecklar sig..

Julklappar.. Hur går det med dom då? Ja ska det här förbaskade vädret fortsätta så vågar ju inte jag ge mig ut på vägarna för att kunna inhandla nåt... 

Har gjort lite förändringar på jobbet, i blomaffären och det känns himla bra. Lite mer uppstruckturerat (hoppas d funkar) och bara 3 personal o lite annat. Känns som om det kan funka, *hoppas*

Nu är det så extremt många som frågar eller antyder att jag skulle va gravid och då kan jag göra slut på alla rykten här och nu och säga att NEJ det är jag inte!!!! Jag berättar nog det själv när och om det skulle vara så!!! Inte lägger jag ut det på FB det första jag gör iaf! Så.....

Nu är det dags för välling, ja till Simon alltså, mamma får glögg!
Skål*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0