måndag igen då*

Jaha det var den helgen det.....
I torsdags kom Ia och Abbe-bus hem!!!
I fredags var Simon och klippte sig och när han hoppade ner från frisöstolen utbrister han ganska högt, "Vad fin jag blev!!" Kunder och frisörer skrattade gott!!!!
Kvällen spenderades i mammas o pappas kök med lite uppdateringar från oss allihop.
Lördagen var min sista dag som helttidsarbetare o lite mer, för den här gången. Jag vet att det inte är något speciellt att jobba jämt för det är det många som gör men om man inte är van så känns det i kroppen och hur hinner man med allt hemma??? Hus o tvätt o sånt har fått stå tillbaka i 2 veckor men nu tar vi nya tag!
Freddan skull ut på krogen med RT-grabbarna på lördagkvällen så Simon o jag styrde kosan mot Örsnäs igen.Alltså min mammas potatisgratäng borde bli utsedd till den absolut godaste som finns i hela världen!!!!! (Förutom den Hanna o jag gjorde en gång, men den lyckas vi aldrig göra om) mammas blir ju goda JÄMT!!!

Sen vill jag bara säga att jag älskar min man nåt så oerhört mycket!!! Vi pratade lite igår om saker och ting och han har så bra svar på allt och peppande svar och vet vad han ska säga och göra för att jag ska må bra och tro på mig själv. Han är det absolut bästa som hänt mig!!! Utan honom hade jag ju inte haft min skruttunge!!!!


Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0