tip top*

Alltså nu hade ju jag tänkt att skriva om fotbollen här och att Sverige ska krossa Holland för det var vad vi sa till Edvin, holländaren som Freddan o jag bodde ihop med när vi var i Danmark med RT.. Men jag kom liksom av mig. 4 fucking jävla minuter in i matchen så jag får nog be att återkomma när 90 minuter har passerat istället...


Har varit hos Johanna och Hilma idag.. Åååå vad jag vill ha ett större hus! Och en bebodd källare. Som går att vistas i.. Blir så avundsjuk och känner att vårt hus bara blir mindre och mindre... Fast det är ju skönt när man ska städa, inte lika mycket, då räcker det gott och väl med 79 kvm!!! :)

Imorrn ska jag hämta Vicke o Ajjid på dagis och alltså ha hand om 3 barn under eftermiddagen. Hoppas det går bra! Mysigt ska det iaf bli, att ha hand om alla mina trollungar!

Sen ledig på torsdag. Då ska jag in till skadecenter, Pga den där jävla idioten till vildsbin som hade vägarna förbi precis där Freddan körde en måndagkväll... Måste hitta ett par nya jeans också, böjde mig ner för att ta upp Simon idag som jag nstan höll på att köra över med barnvagnen(!) och då hände det nåt mellan benen. Med jeansen alltså!!! Men som jag sa till syrran att känner man att man vill pilla lite på sig själv så har jag ett välplacerat hål i jeansen för det nu!!!!


Jag är inte överförtjust i att det håller påatt bli vinter och kallt o mörkt men det är gasnakmysigt när man får tända en massa ljus och kura ihop sig i soffan med en stor filt.
Men det tröttnar man ju snart på så nu kan jag tänka mig sol, sommar och värme igen!!!!!!!!!!!

                                          
Mina skruttungar o en morfar                         Mina hjärtan i värmen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0