Stå på egna ben*

Idag skrev en mkt klok(?) man till mig:
"Varför ska du prompt tänka i sängen?? Tänk klart först och gå och lägg dig sen."

Och han har så rätt... Men det är lättare sagt än gjort!!
Jag är ju en tänkare, det har jag alltid varit. Och tänk om jag hade lika många bra svar som jag har tankar..
Vill så mycket, men hur?... Och trivs med saker och ting men vissa människor gör att det bara inte går. Jag vill inte bli nertryckt och slängd med hit och dit... Men så är man så rädd för vissa saker att man bara hänger med.. Och har man det dåliga självförtroendet som jag har så är det inte så svårt att välja väg.. Hör man bara dåliga saker så är det ju dom man tror på....

Och om en sak är sant som jag anar så blir jag sååå jävla ledsen och sårad för så gör man bara inte!!!!!!!!!!
Jag vet att jag skriver kryptiskt och att jag själv uttalat mig om att jag hatar när folk gör så o inget kan säga när man frågar... Men skillnaden här är att ni FÅR fråga.. Så ska jag svara bäst jag kan..

Guuud vad jag mår bra när jag skriver.. Få skriva av sig. Som en drog för mig. Dels att det är som ett beroende och dels att jag mår så jävla bra under tiden... Undrar hur många block o böcker jag skrivit upp egentligen....

Ja, det här inlägget var nog mest för min egen skull.................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0