seg söndag, men ändå en bra sån....*

Lite tjöööött idag...
Har varit sjuk sen i onsdags. Feber, världens jäkla huvudvärk, ont i halsen, snorig o samtidigt täppt och nyser som jag vet inte vad.
Och mitt i all det här skulle Freddan ha hela tjocka släkten på 30-årskalas i helgen!!
Men med mycket hjälp från framförallt mamma så gick det väldigt bra!! Tusen tack!!!
Vi var 28 personer i vårt lilla hus. Ljudnivån var hög, det var trångt men väldigt trevligt tyckte jag. Massor med fina presenter fick han också, mannen!
Han fyller ju på onsdag och jag längtar. Längtar tills jag får ge honom hans presenter. Fast han inte vill ha några för hans present skulle va att jag följer med till Danmark i helgen Men jag vill ju såklart ge honom presenter också. Jag tänkte att det får bli lite smågrejer som han behöver men det blev visst mer än så.. Opps* Men det är ju för jag älskar honom såååå mycket!!!!! Kan man ju få visa i presenter ibland.

Idag har jag då varit lite trött. Fast jag har hunnit med mycket. Tvättat 3 maskiner, strykt, lagat mat, diskat o plockat iordning från gårdagen, varit och rösta. Har kännt mig ganska ok, ända tills för en liten stund sen. Fick världens huvudvärk igen och vill gå och lägga mig. Men tänkte jag skulle hinna med en liten promenad först. Sen blir det nog att mysa ner sig i soffan resten av kvällen....

Ojojoj vilket roligt inlägg... ;)
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0