Döpelse!!!!*

Hej...
I helgen var det dags för namngivning för lilla Albin.
Hanna o jag tog 3 av 3 möjliga, barn, satte oss i bilen och körde 40 mil. Vi har sååå duktiga barn måste jag få säga! Inte ett enda ord på hela vägen. Ja av negativ betydelse då menar jag! Simon pratade ju på bäst han kunde, Hanna också!!! Jag försökte sova  ibland men näe då, då hade Hanna nåt viktigt att säga! ;)

Resten av familjen dök upp på lördagen. Namngivningen var på söndagen, vi åkte ut med Donalda, la till vid ett berg, med havet och klippor som vacker utsikt..
Det var roligt att få ha varit med om ett lite annorlunda dop... Sen var det mat! Pajer av alla de sorter och det var så gott så jag åt o åt o åt.. Var så mätt att jag knappt orkade nån tårta, men det var ju jag som hade gjort dom så jag var ju tvungen att testa dom. Smaskens allting!!!

                                                                   
Albin Olof Valter Faddrar Frans o Hilda               Simon och Vicke fick komma upp till Kapten Torsten o styra båten



                                                                    
Man blir trött av att döpas och somnar bra i mormors famn.        En glad mamma!!


Jaha, på lördag är det dags för kalas för mannen. Närmsta familjen o lite löst folk kommer. Mysigt kommer det att bli iaf för nu har vi bestämt oss, vi har festen hemma. Finns det hjärterum vet ni!

Nu ska jag laga lite fisk.... Lovade vid ett svagt ögonblick att det skulle bli det idag!
Puss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma! Hittade din blogg! Vilket mysigt och annorlunda sätt att ge ett namn åt sitt barn, verkligen helmysigt!

2010-09-17 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0