Var är min ork??*


Sixten, mamma o pappas nya kissekatt, såååå söt!!!!!




Var ute och gick i Örsnässkogen och hittade lite av skogens guld.
Hmm, linnet jag hade på mig fick funka som bärhjälp


         
Tårtorna jag gjorde till Abbes namngivningsfest


Försöka att gå till jobbet idag då. Näsan rinner o huvudvärk har jag men som Marita skulle sagt: "Har man ingen feber är man inte sjuk." Å feber har jag ju inte längre så det är väl bara att pallra sig dit. Gick och lämnade Simon på dagis nyss och tog en promenad när jag ändå var ute men orken fanns inte riktigt där än då. Men det blev en liten bit i lagom tempo och en massa frisk luft och solsken!!!!!

På onsdag fyller ju Freddan!! O på fredag åker vi till Danmark. Längtar*

Val igår då.. Och SD kom in i riksdagen, vad säger man på det?? Jag blir faktiskt stum över hur en del ur svenska folket tänker... Eller var det det dom glömde att göra när dom röstade??

Dagens lycka: Mina nya fina gardiner!!!!!! Måste bara lägga upp dom nån dag också!!

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0