Jaha ni*

Åkte ut en sväng till Lunnebjörke efter att jag hämtat Simon på dagis. Vicke och Arvid var hos mormor/farmor och gissa om dom blev glada att se varann. Mamma, Hanna o jag satt på altanen och drack kaffe medans barna sprang omkring som vettvillingar och gjorde det ena buset efter det andra. Tur vi var på landet så ingen såg eller hörde dom!!
Imorrn är jag ledig... Ska bli skönt, det är extra skönt när man har jobbat helg. Simon och jag ska nog försöka komma ut på en promenad imorrn, till nån skog där vi kan busa omkring lite.

Sitter och tittar på Idol och samtidigt som jag skriver hör jag en otrolig röst, som jag känner igen. Tittar upp och där är ju hon, Julia från lilla Åtvidaberg!! Den där vackra tjejen som man blev kär i, i Adelsnäs. WOW!! Håller alla tummar och tår för henne det kan jag ju lova, fast jag inte ens känner henne! Sen han den däringan gotlänningen var ju inte heller helt fel! Varken i röst eller utseende! Mums* hahahaa*

Nu sover min lilla plutt brevid mig i soffan... Blev ingen saga o puss o godnatt idag, han var visst trött lilla hjärtat!

Alltså jag tycker inte omatt visa bilder på mig själv egentligen men jag ska frångå det en gång och visa en bild på mannen och mig när vi är uppklädda o fina... Nåt annat än Ica-kläder....

Nu ska jag lägga in lilleman i sängen o sen planera lite inför helgen när vi ska åka till Ia o Abbe-babbe-bus o Håkan. Albin Olof Valter, dop alltså!!!! Puss* 



Cowboyfesten 2010!!!!


En av alla de grejer jag fick hjälpa till med att göra till festen...


Man ska alltid va förberedd på att vad som helst kan hända!!


Kooooorv är mitt andranamn!!!


Kusinmys*


Ursäkta blixten mitt i... Pihls 40-årsfest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0