La ledig*

Idag är det torsdag och ojämn vecka vilket betyder att jag är ledig!!!!
Igår hade jag hela huset fullt med filk, Ia, Abbe, mamma, Hanna, Vicke och Ajjid.. Jag bjöd på raggmunk. mums*

Idag ska jag också få huset fullt med folk, Ia i Abbe såklart, Johanna, Hilma och Emma... Lite lek och prat!!
Imorgon är det begravning för farfar.. Kommer nog bli lite jobbigt, men väldigt fint tror jag. Ett fint avslut..

Ringde till farmor i söndags och vi satt i varsin ände och grät lite.. "Jag saknar gubben" sa hon.... Inte så konstigt efter 64 år tillsammans..

Ska ha visning av huset på lördag igen. Jag hoppas o hoppas att nån vill köpa huset, det ÄR fint och tomten, jag skulle kunna bo kvar här för evigt bara för tomtens skull!!! Så vacker på sommaren när allt står i blom..

Nähä, nu skriker lilleman efter frukost, så det är väl bäst att lyda!!!!! ;)
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0