Sccccchusccchuuuuuuu* (27)

27.....
Imorgon fyller jag 27 år. Börjar att få åldersnojjjjjjjjjaaa!
20, 25 och 26, inga problem. Ung o hade världen framför en.. Men bara ett år senare börjar jag få panik. Snart 30, måste man bli tråkig och extremt vuxen nu?? Slutar det att vara roligt nu?
Så är det ju inte men man börjar att fundera mycket..

Hade lite kalas igår kväll, Hanna o Henka, barn, mamma, pappa, Emeli, Andreas o barn.
Himlans mysigt att ha familjen samlad och få bjuda tillbaka lite för allt som dom gör för mig och oss.


En riktig Emma-bukett!!




Finfina presenter!!!


4 snygga grabbar kom och grattade mig, vilken tur man har!!!



Var borta i huset imorse och kollade på det nya golvet.Å det blir så fint! Nöjd över att jag valde samma golv överallt. Det är mycket jobb framför oss... Men det ska bli skoj, fast ändå jobbigt. Hmm, ja men jag kan ju inte så mycket men det blir väl bara att försöka lära sig och hugga i så gott jag kan.. Hjälps vi åt så ska det nog gå vägen. Vet ju vad vi gör på vår semester iaf!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0