Onsda´*

Försöker att bli duktig!!!
Var på gymmet i måndags, onsdags, ska på långpromenad med Johann okväll och så ska jag till gymmet ytterligare en gång den här veckan. Måste starta "hårt".. Försöker få i mig mycket frukt, inga sötsaker och inte äta mig proppmätt utan sådär lagom.. Har gått bra dom här dagarna iaf!

Nu ligger huset ute på hemnet. Fina bilder om jag får säga det själv! Har världens separationsångest!! Jag vill bara säga att lyllos den som köper huset och får tillbringa sommaren i den här trädgården! Det är den absolut finaste trädgården som finns!!!!! Och alla frukter och bär, bara gå ut och plocka till frukosten eller pajen till fikat!

Men jag hoppas att det ska bli bra i nya huset också. Sitter och tittar på kök, vitt eller ek... Har ju vitt nu, kanske ska prova på ek den här gången. Och kakel till badrummet. Kanske ska få Freddan att gå med på rosa! Inte helrosa då utan nån rand här eller där. har en jättefin bild som jag ska visa honom. Får väl säga att rosa är en avslappnande färg när man ska skita!!!!! Otroligt skönt att vi får huset 1 ½ månad tidigare så vi har nånstans att bo under tiden dom renoverar. Hoppas att det blir bra, nya fina golv!!
Och jag längtar redan till min tripp till Ullared!!! För dit SKA jag!! :)

När ska det börja att bli ljusare egentligen? Jag har inget emot vintern så, men nu börjar jag bli trött på det!! Trött på att behöva klå på sig så in i bängen, både sig själv och Simon. Bilen som konstant är insnöad och iskall, och detta mörker!!! Sol, jag vill ha SOOOOL!!!!!!

Nähä... Dags att börja förbereda maten, ska bara ta hand om denna ständiga tvätt först!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0