Sköna söndag*

Idag har varit en skön dag..
Sov länge, lite för länge iofs men jag kände mig inte helt pigg/kry..
En promenad med Freddan och Simon ändrade på det...
Sen kom Micke på besök, fick låna bilbarnstolen så deras lilla knodd har nånstans att sitta.. Hoppas bara att h*n kommer snart!!
Var och handlade, borde man alltid göra på söndagar, lugnt och skönt.. Och tomt i vissa hyllor iofs men jag är ju snart där igen så det gör inget..
En film med Tom C fick avsluta kvällen...

Jul och nyår är förbi.. Men var lugna, vips så är det december igen....
Nu ska jag gå och sova och hoppas på att värken i ryggen är borta när jag vaknar.. Vet ej vad det är men 'r livrädd för att det är njursten igen.. Det vill jag aldrig mera vara med om!!!!!! *snälla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0