Monday*

Blir så irriterad över att helgerna bara flyger förbi!! Hinner ju inte med nånting!
Freddan och jag äntligen har 2 dagar tillsammans så säger det bara svish så är det månfag igen..

Fast lite hann vi ju med...

Var hos Micke och Johanna i lördagskväll och tittade på deras lilla Willheml som kom till välden för 2 veckor sen. Alltså det var det sötaste!!! En sån liten skrutt, sov hela kvällen. Blev lite kär*

Igår hackade vi snö så det stod härliga till! Vi är ju inte världsbäst på att skotta garageuppfaretn och det får man ju skylla sig själv såhär i efterhand.. Grannen kör ju som bekant allas uppfarter utom våran också så tack för den! :) Men det blir nog bra.. Nu tar sig folket in nästa helg iaf.
Sen var vi en på lunch och fika hos mamma och pappa, gott var det!!

På torsdag ska vi till banken och skriva på alla papper för nya huset!! Tjohooo och på måndag drar dom igång renoveringen.
Sen var det nåt mer på torsdag.. Hmmm... Vad var det nu igen, inget viktigt va????

JOOOOO!!!!! Mosters lilla guldklimp Abbe-Babbe-Bus fyller ju 1 år! Vår lilla bebis har blivit stor, fattar inte hur fort det går!


Nähä... Nu måste jag få på mig lite kläder för det är snart dagisdags och då är det träning för mig!!!
Men  vi hörs en anna dag! Puss*

Kommentarer
Postat av: Loppan

Herregud så söt han är =)

2011-01-19 @ 14:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0