Sämäster*

Ja jag säger då det...
Imorgon börjar min semester!!! 3 veckor som absolut inte ska tillbringas på Ica.. Ja mat måste väl även jag ha men inte mer än nödvändigt.. Ska bli sååå skönt att bara göra ingenting. Eller ja vi ska ju måla om huset och lite småutflykter o så men inga jättemåsten..

Helgen har varit bra. Lördagen tillbringades i Örsnäs. Det var dags för släktkalas. Alla dök upp, utan syster-yster. Fullt hus! Eller fullt garage, full trädgård. Ja många var vi, mycket barn överallt, och vuxna med för den delen. Det var skoj att träffa alla och få prata och uppdatera sig lite vad alla styr med nu för tiden..

Och idag var Louice o Stefan med familjer här. Vi fikade och grillade lite och bara hade det trevligt..
Nu sitter jag i soffan och är så trött att jag inte orkar gå och lägga mig.. Men jag måste, ska upp tidigt imorrn. Ytterligare en dag på US med Simon.. Usch, det börjar bli jobbigt nu. Bara en massa undersökningar men inga besked eller svar..

Nu ska jag hålla tummar och tår att jag vinner en grej över natten. *Positiva tankar* så kanske det går bra!! Eller jag menar så GÅR det bra!!

Go'natt o Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0