Bra besked*

Idag ringde läkaren!!!
Hon sa att magnetröntgen såg jättebra ut!!
Är det bra eller dåligt sa jag.. Jo men det är bra att den ser bra ut för det betyder att det inte är nåt fel på Simons ryggmärg eller nerver. Jag började gråta direkt efter den meningen!!!
Guuuud så skönt. Problemet kvarstår ju men det känns som att vi har bockat av den absolut allvarligaste grejen nu.. Nu ska vi bara ta reda på vad det är istället. För det ska dom. Läkaren hade läst sjukgymnastens anteckningar och tyckte som hon, att vi kanske behöver röntga fotleden för att se om något är fel där och sen tog hon kontakt med en barnneurolog på US så vi ska få komma till henne på onsdag. Det är så himla skönta tt dom tar det här på allvar och att det går ganska så fort med alla tider och besök.
Har haft att göra med enbart bra läkare mm den här gången vilket jag är tacksam för. Endast det bästa till min lill kille!!!!!

Idag har jag varit ledig. Vi var hos Loppan och myste halva dan. Blev ordentligt ompysslad, som vanligt!
Sen hem och laga lite mat, sen hade jag lovat Simon att vi skulle ut och cykla. Vi cyklade (ända!!!) ner till Emeli. Ville se hur det är med min lilla tjockis..Å det är sååå nära nu! Och jag lider verkligen med henne i värmen nu när hon svullnar så.. Isak och Simon lekte och stojjade allt vad dom orkade. Och dom lekte verkligen idag, var inte osams en enda gång!! Det finns hopp!! hahahahaaa....

Imöra ska jag upp tidigt. Måste åka och handla innan alla pensionärer ivanderar stället och sen ska jag hem och städa färdigt. Freddan åker till kusten eller var det nu är med grabbarna över helgen. Simon ska till farfar en sväng imorrn och sen ska vi 2 bara mysa hela helgen!!


Puss på er*


Kommentarer
Postat av: Loppan

Gud va ni är söta på bilden! Tack för igår! Puss

2011-06-10 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0