MAT o skratt*

Vab imorgon.. Ska med Simon till US, igen. Den här gången ska vi träffa en neurolog. Får se vad hon säger och tror och vill att vi ska göra. Känner mig lite lugnare inför det här besöket. Bara för att vi har bockat av en av dom värsta grejerna på listan.. Sen kan det ju fortfarande bli tal om operation men det är iallafall inga nerver eller ryggmärg inblandat.

Om man fick skriva precis vad man ville utan att prata med vederbörande först så skulle jag berätta om en jävligt rolig grej!!! Fick ett sms av nån idag och jag höll på att skratta ihjäl mig! Låg dubbelvikt på golvet och tjöt av skratt, Freddan tittade på mig som om.. Ja...
Jag kan säga såhär.. Det var STARK matlagning, en O.B och klantighet inblandat!!!!! Hahahahaha....
Ja det är nog inte så roligt att läsa om nåt man inte får veta vad det är men JAG hade, har roligt iaf!!

Har hittat världens bästa receptbok.
Den heter "Arla Köket vardag, lättlagade favoriter på 30 minuter"
Har suttit och läst igenom den nu ikväll och jag blev sååååå hungrig. Fanns så mycket gott att jag inte vet vilken jag ska börja med. Vill prova massor på en gång!! Men jag tror att det får bli fisk imorrn.
Fiskburgare med smögenröra. I let you know...

Ta hand om er Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0