Telefontid*

Imorrn ska dom ringa.. Från US..
Ja dom ringde idag också men det visste jag inte om. Pratade med domi onsdags och fick till svar att dom skulle skicka hem ett brev där en tid för en telefontid med Simons läkare skulle stå. Och den var tydligen 09.12 idag. Jag fick posten mellan 10 och 11 plus att jag jobbade!!! Guuuud så snabba dom måste vara där inne. Salivet till frimärkena kanske var slut!! Har ju gått och väntat på det här samtalet ett tag nu. Men hon skulle återkomma imorrn igen som tur är, så behöver inte vänta sålänge..

Var inne istan en sväng idag. Simon behövde skor, det blev 2 par.
Varmt och skönt hela dagen, så varmt att jag tyckte jag behöde köpa mig en klänning!! En blå.. Kort kanske kommer.

Näe, nu försvann lusten helt att skriva..
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0