Fredag*

SOL!!!!
Fast nu verkar den vara på väg bort  bakom molnen.. Det är nog bara tillfälligt! Men jag vaknade till sol iaf!!
Ska gå och träna idag. Har inte varit på 2 veckor så nu är det dags igen. Ryggen håller på att ta död på mig!
I helgen är det väl kök som gäller.. Skruva lådor och serva med kaffe är väl det jag kan.. Fast jag ska allt prova att ge mig på det, men jag får nog mest ta hand om Simon kan jag tro..
Man kan liksom inte lämna honom ensam för mycket, han blev precis utskälld för att ha pillat sönder hela min pärlhyacint i fönstret, tack så mycket!!!!

Var i stan igår med Simon, han sköter sig ganska så bra måste jag säga. Jag menar, han är kille och vilken kille tycker om att gå i klädaffärer? Men han fick titta ut sig ett par byxor som han själv sa att han tyckte va fina, så dom köpte vi. Och kanske en tröja och en skjort/tröja till mamma.. Opps*
Lite presenter till Hilda och lite hårprodukter.....

Sen åkte jag bort till Hanna och bjöd henne på lunch.. Födelsedagsbarnet Henka fick betala sin egen lunch, HALLÅ! Jag är inte gjord av pengar!! ;)
Han ska firas på lördag, och lille Arvid också..

Hmm... Simon sitter och tjurar på sitt rum, måste nog gå och kolla så vi är kompisar igen.
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0