Klippa?*

Jag förstår inte vitsen med långhåriga killar. Jag förstår inte vitsen med tatueringar på halsen. jag förstår inte vitsen med tatueringar på händerna. Men jag är inte sämre än att jag kan göra ETT undantag, ett enda!!! Nicke Borg... Men det är nog för mannen kan sjunga och framförallt SPELA GITARR!!! Jag ska erkänna att jag har fantiserat om honom hur han skulle se ut i en kort frisyr men då skulle hela grejen med honom försvinna, han kanske inte skulle kunna spela gitarr längre och så illa vill man ju ingen.. Men resten av er långhåriga killar... Ni kan klippa er!!! Ja det var bara det jag ville säga!!! ;)

Kommentarer
Postat av: loppan

hörre du plutten det kan vara ganska snyggt med långhåriga killar, och tatueringar är oxå snyggt. Men måste ju hålla men om att de inte bör vara på händerna! Ville bara säga det! =) Pussss

2011-03-05 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0