Packsöndag*

Ja ni... Jag packar, o packar, o packar... Men jag kommer ingenstans! Så känns det.. Behöver iofs något som skingrar mina tankar så det kanske är bra. Det har varit en jobbig vecka.. Igår var följde mamma med mig till stan medans Freddan var i huset. Jag skulle köpa kakel till köket, badrumsmöbel, sista grejerna till köket, kolla efetr en toalett och en blandare till duschen.. Men vi hann även med att fika lite, gå och kolla på en massa fina orkideér och åka och hälsa på morfar lite..' Hade visning igår också och nu vill jag ha huset sålt, det är så jobbigt att ha det hängande över en.. Vill ju kunna koncentrera mig på nya huset och allt som ska göras där! Nähä..... Har fortfarande några tomma kartonger att fylla... Bilder på finfina orkideér kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0