SOL*

Är sjuk.. Vet inte vad det är. Känner mig lite febrig, ont i huvudet, jättetrött och allmänt "uschig"... Har legat mest hela dagen. Sovit från och till.

Tog Salle för en liten promenad förut, behövde lite frisk luft och alstra lite solenergi. Orkade runt kvarteret, var så lika andfådd som om jag varit på gymmet och kört stenhårt i en vecka.. Ja nu har ju kanske inte jag gjort det nån gång, men det är så jag skulle tro att jag mår då..

Men jag var faktiskt på gymmet igår, och körde stenhårt i en halvtimme, ja lite till faktiskt för det var typ inget folk där så jag vågade mig på att köra lite maskiner också, ellerr vad det nu heter...

Simon kom hem nyss, han har varit hos farfar sen igårkväll.. Men han försvann lika fort som han kom, han följde med Freddan bort till nya huset. Han är där idag och håller på att sätta upp köket!!!!

Imorrn ska jag försöka att jobba... Eller jag SKA jobba. Sen ska jag iväg på smyckesparty! Som jag själv anordnat så det är nog bästa att jag kommer! Just det, måste baka nåt..

Snartdags för Hannas och min Ullaredstripp!! Ska bli skoj! Fast innan det ska jag hinna med att klippa mig, fixa present till en av tanterna på jobbet, jobba lite, förhoppningsvis flytta och lite annat smått och gott.

Nästa vecka kommer mamma, pappa, Pia och Weine hem från Sri Lanka.. Dom verkar att ha det bra och vore jag dom skulle jag stanna kvar tills våren har kommit hit på riktigt!!!

Näe, nu måste jag nog vila lite igen.. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0